| Projekt wykorzystujący technologie rekomendacji w dziedzinie telewizji i e-commerce. | Inwestycja IIF: listopad 2007 | www.personaltv.pl | Projekt wykorzystujący technologie rekomendacji w dziedzinie telewizji i e-commerce. Personal TV to realizacja wizji i strategii rynku mediów, zmierzających w kierunku zbudowania technologii dostarczającej odbiorcy w pełni spersonalizowaną, właściwie dobraną i interaktywną treść.
Personal TV to rozwiązania, które znajdują zastosowanie w telewizji cyfrowej, interaktywnej oraz kablowej, w serwisach online, a także w telefonii komórkowej. Zastosowane algorytmy rekomendacji pozwoliły na stworzenie systemu, który każdego dnia dostarcza konsumentom rozwiązania odpowiadające ich zapotrzebowaniom.
Przy kreowaniu rekomendacji Personal TV wykorzystuje technologię Personal Sense, która powstała w IIF po dwuletnim okresie badawczo – rozwojowym.
Technologia PersonalSense to innowacyjna technologia rekomendacji i personalizacji, która wykorzystując unikalne algorytmy, potrafi generować trafne rekomendacje, doskonale wpasowujące się w oczekiwania odbiorcy. Łączy rozumienie indywidualnych wyborów każdego odbiorcy z danymi otrzymanymi od innych użytkowników tej technologii, przez co umożliwia dostarczenie Klientowi odpowiedniej, spersonalizowanej treści. Pozwala dostawcy przekonać się w jaki sposób odbierane będą jego usługi lub produkty, zanim jeszcze zaistnieją na rynku. To sposób na radzenie sobie z zalewem niepotrzebnych informacji. PersonalSense daje możliwość natychmiastowego uzyskania potrzebnych danych i produktów, jak również prowadzi do zminimalizowania czasu koniecznego na dotarcie do preferowanych przez siebie usług. Idealne rozwiązanie dla rynków związanych z szeroko pojętymi mediami, które dzięki PersonalSense, będą mogły zagwarantować swoim odbiorcom odpowiednio dostosowane i stargetyzowane treści.
Do klientów testujących i stosujących technologie rekomendacji Personal TV należą firmy DIALOG, CENEO, meble.pl i Avista Media.
|
|