| Platforma umożliwiająca usprawnienia w dystrybucji materiałów stomatologicznych | Wyjście z inwestycji: Rok 2002 | Platforma umożliwiająca usprawnienia w dystrybucji materiałów stomatologicznych. Działalność firmy opierała się na idei usprawnienia dystrybucji materiałów stomatologicznych. Zastosowanie odpowiednich rozwiązań pozwoliło na dostarczenie ich do gabinetów stomatologicznych, klinik i szpitali w przeciągu 72 godzin od złożenia zamówienia.
Interactive Medicine wykorzystywała najnowocześniejszą technikę komputerową, która pozwoliła zredukować łańcuch dostaw, zminimalizować koszty zapasów magazynowych w gabinetach, zmaksymalizować efektywność procesów logistycznych oraz zmniejszyć koszty samej dystrybucji.
W celu ułatwienia implementacji nowatorskich technologii, stworzono nowe cyfrowe medium komunikacyjne, które zostało skierowane do właścicieli gabinetów stomatologicznych. Z jego pomocą, mogli oni nie tylko reagować na wahania cen sprzedawanych produktów, lecz również badać, przewidywać obrót na rynku stomatologicznym oraz uzyskiwać szybkie i dokładne informacje o najnowszych osiągnięciach nauki, metodach i stosowanych środkach. Z uwagi na bardzo słaby rozwój spółki, została ona sprzedana w 2002 roku.
|
|