Dla nas największą wartością są sukcesy naszych spółek.


Aktualności
IIF
06/11/2008

Internetowy lider branży meblarskiej meble.pl w IIF

Największy serwis branży meblarskiej pozyskany do portfela Grupy IIF. Wspólna strategia zakłada rozwój w kierunku największego internetowego sklepu z meblami w Polsce. Serwis udostępni użytkownikom również narzędzia do projektowania wnętrz.

meble.pl to największy serwis branży meblarskiej, zajmujący pierwsze miejsce w badaniach PBI Gemius. Spółka, w którą zainwestowało IIF Group jest doskonale zarządzana, meble.pl są liderem branży a ich serwis ma 600 tysięcy użytkowników.

Dzięki inwestycji IIF Group spółka meble.pl znacznie poszerzy swój udział w rynku internetowym. Nasza inwestycja pozwoli na zajęcie czołowego miejsca w potężnym, rozwijającym się rynku e-commerce. Już dziś meble.pl są liderem branży a w perspektywie kilku lat staną się największym centrum handlu elektronicznego w branży wnętrzarsko ? meblarskiej. Nasza wiara w sukces tego projektu wynika z przekonania, że kupno mebli w Internecie jest równie łatwe i wygodne jak zakup sprzętu RTV i AGD ? powiedział Rafał Styczeń, prezes IIF S.A.

Strategia rozwoju zakłada, że meble.pl staną się miejscem, w którym szybko i wygodnie będzie można urządzić i zaprojektować dom, mieszkanie. Kompleksowe podejście to klucz do sukcesu ? począwszy od projektowania wnętrza aż do jego wyposażenia i wykonania. Na każdym etapie można zasięgnąć porad specjalistów, znaleźć opinie innych użytkowników, skorzystać z bazy wykonawców, projektantów i producentów mebli. Społecznościowa platforma projektowa umożliwi ponadto nabycie poszczególnych elementów wyposażenia domu.

Serwis współpracuje z największymi graczami rynku internetowego (dom.gazeta.pl) ma doskonałe relacje w branży meblarskiej i jest animatorem rynku meblowego. Przyznawana przez nią nagroda ?Diament Meblarstwa? jest uznanym w środowisku wyróżnieniem. Spółka efektywnie wykorzystuje swoje zasoby w budowaniu zasięgu na rynku internetowym. W lipcu 2008 roku został otwarty dynamicznie rozwijający się pasaż handlowy oraz pozyskane zostały dwa serwisy z internetowej branży meblarskiej (mebleo.pl i meblowy.com.pl).

meble.pl są przykładem niewielkiej spółki, wyrastającej z małego miasta, którą można dawać za przykład skutecznego budowania biznesu, biznesu w świecie wirtualnym, ale z realnymi pieniędzmi.



Zmiana nazwy przez Wind Mobile na Ailleron

IIF 27/10/2015

Obecna na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółka Wind Mobile, do której należy firma Software Mind, oferująca własne rozwiązania technologiczne w skali...

więcej

Przejście Wind Mobile na GPW

IIF 25/09/2015

Spółka WIND MOBILE 25 września 2015 r. przeszła z NewConnect na Główny Rynek GPW. W dniu 25 września 2015 r. odbyło się pierwsze notowanie spółki WIND MOBILE SA....

więcej

Wind Mobile SA przejął 100% akcji Software Mind SA

IIF 23/04/2014

Zarząd Wind Mobile S.A. ("Spółka", "Wind Mobile") z siedzibą w Krakowie podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 22.04.2014r. do Spółki wpłynęły wszystkie podpisane...

więcej

Program „Małopolska – tu technologia staje się biznesem”

IIF 08/02/2013

Rozpoczął się nabór do Programu „ Małopolska – tu technologia staje się biznesem ”. Celem Programu jest wzmocnienie potencjału i zwiększenie liczby wydarzeń...

więcej

Zarządzanie halodzwonkami do końca 2017 roku

IIF 14/09/2012

Wind Mobile podpisał umowę z operatorem komórkowym.   W dniu 13 września 2012 firma  Wind Mobile S.A. zawarła wieloletnią umowę z jednym z operatorów komórkowych...

więcej
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Tech Events Sponsorship in Kraków - 3rd Edition - Apply

Rafał Styczeń 03/12/2014

The 3rd edition of the very successful tech-events support program starts in Krakow. All technology events organisers should apply for funds. It is sponsored by Urząd Marszałkowski Małopolski. More details http://bip.malopolska.pl/umwm/Article/get/id,993392.html... więcej

Kiedy nie opłaca się pozyskać inwestora?

Łukasz Juśkiewicz 28/01/2011

Odpowiedź wydaje się oczywista ? wtedy kiedy wartość pakietu udziałów założyciela spółki, która nie pozyskała inwestora, jest większa niż wartość udziałów tego założyciela w spółce, która inwestora pozyskała. Skoro modelowo problem... więcej

Klient na tacy… czyli nowe trendy reklamy

Łukasz Juśkiewicz 01/07/2011

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie jeszcze do niedawna było słabo praktykowane. Obecnie przeżywa drugą młodość. Dawno już reklama nie była tak blisko sprzedaży. Mieliśmy długi okres bezpośredniej niezależności promocji od handlu,... więcej
Najpopularniejsze
Kategorie postów

IIF SP. Z O.O.
al. Jana Pawła II 43b
Budynek Podium Park,
10 piętro
31-864 Kraków
biuro@iif.pl

Szukaj w artykułach

Dołącz do nas!
2024 Copyright IIF