Aktualności
|
IIF
14/09/2012
|
|
Zarządzanie halodzwonkami do końca 2017 roku
Wind Mobile podpisał umowę z operatorem komórkowym.
W dniu 13 września 2012 firma Wind Mobile S.A. zawarła wieloletnią umowę z jednym z operatorów komórkowych na kompleksową współpracę w zakresie zarządzania usługą halodzwonki.
Współpraca odbywać się będzie w modelu podziału przychodów (revenuesharing), w ramach której Wind Mobile odpowiadać będzie za dostawę, utrzymanie i rozwój technologii oraz za usługi związane z marketingiem i sprzedażą produktów dla klientów końcowych operatora. Umowa obowiązuje do 31.12.2017r.
„Nasza dotychczasowa współpraca z operatorem przebiegała doskonale zarówno w obszarze technicznym, jak i biznesowym. Dzięki pozyskanym doświadczeniom wzbogaciliśmy dotychczasową formułę współpracy i zawarliśmy wieloletnie partnerstwo. Dzięki pięcioletniej perspektywie ścisłejkooperacjijesteśmy w stanie jeszcze mocniej zaangażować się w prace przynoszące naszemu partnerowi istotne zyski, co automatycznie przekłada się na wzrost zysków Wind Mobile. Według badań Boston ConstultingGroup, operatorzy w nadchodzących latach w coraz większym stopniu będą decydować się na zlecanie specjalistycznym partnerom zadań dotychczas realizowanych wewnątrz własnej organizacji. Nasza kompleksowa oferta świetnie wpisuje się w ten trend, a jeśli chodzi o operatorskie usługi dodane to możemy się pochwalić największym doświadczeniem i możliwościami w Polsce. Przez kolejne pięć lat będziemy mieć ręce pełne pracy.” – mówi Tomasz Kiser, wiceprezes zarządu Wind Mobile.
Źródło: Wind Mobile
|
|
|
|
|
|